Linda Sahlström

Jobb på ett nytt roligt sätt
Idag har jag jobbat för skolan på högskoledagarna i Eskilstuna! Va väldigt roligt och jag körde tre infopass om programmet och om hälsa.. Fick verkligen agera lärare och förklara allt man lärt sig! Va väldigt roligt men även svårt :)! Men de gick bättre än väntat och som jag trodde kan man mer än vad man tror! På torsdag äre dags igen men då i Västerås och med 6 pass tror vi kommer kö varannat då iaf så blir väl bara 3 men ändå :)! Imorgon ska jag till Eskilstuna igen men då för att gå på föreläsning för preventionsarbete inom droger.. Ska bli kul faktiskt men segt att behöva åka till Eskilstuna igen.. På kvällen ska jag kö crossfit igen men denna gång ett lite vassare pass så får se hur de går haha.. Håll tummarna :))




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress