Linda Sahlström

Segaste i mitt liv
Äntligen är det torsdag och snart helg! Har blivit så lat eller nått, orkar verkligen inte plugga! Jag kör på efter frukost fram till lunch ca (2tim) sen efter lunch äre som om någon tagit min hjärna och sprungit iväg med den.. Får inte fram ett enda ord! Blir så trött på detta.. Jag gör verkligen ingenting annat om dagarna än skriver på mina uppgifter och jag spyr på det! Går så himla segt just nu så vet inte vart jag ska ta vägen, hur fort jag tänker nej nu kör jag igen och ska skriva något,då ploppar det upp andra tankar i huvudet om vad jag ska köpa till kenny i present och vad jag ska köpa för nya kläder/skor och går in och kollar det! FAN sluta bara.. Men ja lättare sagt än gjort. Just nu känns det omöjligt! Och på måndag börjar jag ytterligare en kurs som är på 50% så kommer alltså plugga mer än 100% då så jag tycker det är jobbigt nu, hur ska det bli då? Nej fan nu får jag ta mig i kragen och skriva något, blir så trött på mig själv! Hatar verkligen detta just nu.. Känns iaf mycket bättre när jag tänker på att jag ska käka tabazco ikväll och ha inflyttningsfest på lördag, så lite har man att se fram emot iaf (Y) NEJ nu jävlar ska jag återgå till plugg.. (lovar att jag sitter här om 10min igen..)
 
Så är jag jävligt sötsugen också, detta hade setat såå fint!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress