Linda Sahlström

Snabbspolning
Blir en liten snabbspolning! Igår tog jag det mest lugnt hemma och läste och på kvällen laga jag mat åt Kenny efter jag varit på årsmöte och lämnar över titeln som ansvarig för fest och aktivitetsutskottet.. Buhu! Igår stog det iaf lax med basilika- och tomatnudlar på matschemat!


Idag kände jag mig duktig(are) gick upp när klockan ringde, käka frukost och sen drog jag ut på en pw, var verkligen hur skönt som helst!! Eftersom jag fortfarande är sjuk blev de ganska lugn promenad på 4,5km men solen värmde verkligen både kropp och själ.. När jag kom hem käka jag lunch duschade och sen tog jag mig i kragen med en kopp kaffe och började skriva på min uppgift i hälsopedagogik som jag dragit lite på.. Kändes skönt att komma igång iaf! Och idag lagade jag baconlindad kyckling med marinerad zucchini och potatisklyftor mumma!! 

(Mitt hår ser as kort ut för att jag hade en bulle innan så de rätade inte ut sig)






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress