Linda Sahlström

Tröttsamt..
Känner väl att ALLT är mer intressant just nu än att läsa.. HATAR mina cp tråkiga böcker haha.. moment of weakness men orkar verkligen inte läsa nå mer tråkböcker! Gör fan inget annat.. har typ 15 böcker totalt under mina två kurser jag läser just nu, och så ska man försöka sätta sig in i varenda en men man vill bara kasta ut dem genom fönstret! Har läst 1 kapitel nu på hela morgonen och har jag fattat något nej?! men men.. Ska ju till stockholm i helgen så hoppas föreläsningarna kan hjälpa mig lite till att börja skriva mina 8 sidor i hälsopedagogik kursen.. Känner att jag verkligen behöver börja skriva men har ingen lust pga alla dessa tråkiga böcker! Jaja bara ta sig igenom dem antar jag.. Skönt iaf att jag pluggar hemifrån idag! Dock så uppstår ju lite komplikationer med det också, typ sötsuget går i taket och tv/mobilen/datan blir betydligt mycket mer "viktigare".. Hmm ta sig i kragen kanske
 
var väl år sen man tog en cambild så ja gav det ett försök iaf.. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress