Linda Sahlström

Våren är här(Hoppas jag)
Tog vårens första glass igår till +12 och sol (Y) såå härligt!
 
 
 
Idag har det varit fullt ös här på skjutbanegatan 8A! Kennys mamma, mormor, syster, systerdöttrar och hennes man var här och hälsa på! Så i 2h var det full rulle med kurragömma och grejer.. När dom väl åkte så dog jag och Kenny haha vi var helt slut! Fatta sen när man själv skaffar barn, är man tröttare nu när man är "ung" eller är man bara lat.. Det återstår väl att se (Y).. Ja annars då, är inte alls bitter över att jag missa två riktigt feta fester denna helg inte alls bitter -.- men vad gör man? Man måste lyssna på kroppen och bla bla bla.. Dränkte mina sorger (haha) i att känna mig som en hemmafru och bakade nyss en hallonpaj till min käresta som jag vet att han älskar, bra där Linda! Måste verkligen börja baka mer, det är ju så roligt, gott och man känner sig så händig och duktig! Ska nog ge mig på att baka lite nyttigheter också, typ bröd, bars och sånt! Det får bli min utmaning under denna vår! Ja då får vi se vad denna vecka har att erbjuda då, har lite saker på schemat, årsmöte, stockholm osv.. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress