Linda Sahlström

Alltså kan ni fatta?
Alltså jag trodde aldrig jag skulle få skriva detta!!! Meeeen nu är allt inlämnat och om jag får godkänt på de så har jag bara ett grupparbete och ett seminarium kvar sen har jag sommarlov!!!!!! Så jävla obeskrivligt!! Såå skönt vare att klicka ladda upp fil och bara skicka i min sista uppgift i hälsopedagogik kursen idag! Visserligen så kommer jag sakna den men skönt ändå att de är över med 50/Tim i veckan plugg! Alltså kan ni fatta att jag bara läser ca 20tim/ veckan nu?!! Det kan inte jag iaf.. Men som sagt äre bara tre veckor kvar i skolan så dom kommer nog gå fort och jag kommer säkert plugga massa ändå :) ska försöka ta mig igenom kurslitteraturen som jag inte gjort tidigare sen gick jag runt lite på skolans bibliotek idag och kolla böcker så låna jag med mig 3st hem haha.. Men dom lät så intressanta! Nu när de är lugnare med plugg så Blire att fokusera på fitnessfighten till Max och även läsa så mycket jag kan så man blir lite klokare :) ikväll Blire biggest loser!!


Här om dan blev jag lite nostalgisk och kollade från a till ö, de va en tv serie från 70 talet haha som jag kollade på jämt när jag va liten! King äre.. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress