Linda Sahlström

Fighter!
Stolt brud!! Gick upp vid åtta för att äta en stadig frukost! Blev fiberhavregrynsgröt mer äpple och kanel och knäckebröd! Kl 11 gick startskottet och jag började jogga lugnt.. Trots magont och värk i vaderna så tog jag mig i mål!! Har aldrig sprungit 1 mil förut så de va så sjukt skönt att lyckas, så himla glad är jag! Jag tog de lugnt för att jag skulle orka runt hela så sprang i mål på 1tim och 8min.. De roliga va att en funktionär hade visat mig fel så jag sprang ytterligare 300m så de va ju bra haha! Men tiden skulle säkert varit mindre om jag inte sprungit mer.. Men som sagt så är jag så himla glad att jag tog mig runt, som va mitt mål! Sket i tiden och fokuserade bara på att ta mig runt :) men Gud va härlig känsla efteråt!! Flyger på moln idag haha.. De som verkligen gjorde dagen va att jag dessutom vann 2 pt-timmar :D yey!! 

Nu är jag helt slut och ligger i soffan med en välförtjänt chokladbit! Livet leker! 



Lite rödare efteråt haha.. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress