Linda Sahlström

Fynd!
Igår tog jag paus ifrån pluggandet! Kände att jag verkligen inte orkade och att de inte skulle gå iaf! Kenny åkte iväg och åkte Cross så jag passade på att åka lite snabbt in till Erikslund för att köpa sista presenterna till han! Hittade presenterna och kom även hem med ett par nya sneakers! Tänkte köpa nya converse egentligen men hittade dom här skorna istället som va super fina och super billiga! Dom va nedsatta till 99kr!! (Får se bild sen) Efter de åkte jag och handla och började åka hem! Älskar att va på borgen med stor sjötomt och bil som man kan åka runt med!! Love it.. Jag lagade iaf sen en god skink och ost paj med tomatsallad! Har försökt mig på att göra paj 2 gånger innan och dom blev fail så va skönt att klara av de denna gång! Sen på kvällen hade jag och Kenny myskväll med massa gott!

Idag bär de av hemåt till lägenheten och förtsätta ens tråkiga pluggliv.. 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress