Linda Sahlström

Jag kämpar på!
Hej på er! Idag äre fredag och min älsklings födelsedag!!! Min älskade prins ❤️ De firades med ett bra träningspass, en sjukt effektiv pluggdag och så kom hans släkt över :) nu sitter jag i min ensamhet och kollar på finalen av lets dance! Haha älskare! Vilket bra avslut på säsongen sitter och ler hela tiden! Imorgon står klockan på 5.00 och en sista tripp till Stockholm för denna terminen! Kan inte kännas bättre.. Ska bli sååå skönt att fr.o.m. Nästa vecka gå ner från att läsa 125% till 50%.. Om jag får säga de själv så förtjänar jag de också haha! Blir snart sängdags så godnatt kära vänner! 


Går väl sådär med kosten för mig! Är sjukt svårt fattar inte!! Försöker verkligen pina i mig hela rätten men ibland äre svårt så då Blire ett underskott av kalorier.. Men börjar bli bättre och jag har blivit mycket bättre så förhoppningsvis kommer jag ligga på 1500 kalorier snart! Några av mina måltider: 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress