Linda Sahlström

Jävla skit
Hej på er! En slut tjej äre som bloggar.. Har verkligen tappat stinget för att plugga! Efter i onsdags när jag lämna in hemtentan i drogförebyggande och min uppgift i entreprenörskaps kursen så tog jag tydligen sommarlov! Har varit helt utdöd sen dess och jag lovade mig själv att plugga gärnet men nja  inte Riktigt.. Skulle läsa mina 5 böcker och hittat artiklar och läst till i måndags hade jag tänkt! När måndagen kom så hade jag hittat lite artiklar och läst ca 20 sidor i en bok.. Nu när de är tisdag och jag fattar att på torsdag ska egentligen min uppgift vara inne, så får jag fan panik!!! Jag FATTAR inte hur fan jag ska lyckas med dehär och hela min hjärna skriker nej när jag försöker plugga.. Vill va lägga mig och sova i 1 vecka sen vakna pigg och kry och plugga klart denna termin då! Jag va ju dum i huvudet som började med fitnessfighten idag också...! När man måste sitta i skolan 24/7 gynnar de ju inte att man ska äta hemlagat var tredje timme, plus 1 timme på gymmet varje dag! Nej nått gick snett i min planering! 

Såhär såg min frukost ut, svin äcklig! Kvarg mer müsli och 2 äggvitor med te



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress