Linda Sahlström

Nu kör vi!!
Jag har lärt mig mycket under alla mina år inom träning.. Men något som jag äntligen har insett är att man kommer aldrig kunna tillfredsställa alla genom sitt utseende! Det kommer alltid finnas personer som tycker att man ska ha en mer muskulös rumpa, mindre fett på magen, smalare midja, mindre kärlekshandtag osv osv. Skit i dom!! Varför ska du leva efter andras krav när de är din kropp?! Du ska aldrig låta någon annan tala om för dig hur du ska se ut och vad du ska förbättra utseendemässigt.. Gör de du tycker är bra,skönt, roligt och fint! Om du blir extremt lycklig av att sitta i soffan en måndag med en chipspåse i handen för att du vill ladda upp inför veckan, vem ska säga åt dig att du inte får de? INGEN! Och om du älskar att träna ben men har en gosigare mage, ja då ska du tamefan träna mer ben osv! Gör de som känns bäst för dig och de du tycker är värt att lägga tid på, och skit i allt tjat från andra hur du ska leva ditt liv för som sagt de är DITT liv och ingen annans! Jag tror att om man endast styrs av andras krav och vad dom vill så kommer man aldrig bli riktigt lycklig eller tillfreds med sig själv, för som sagt då kommer en ny och säger nej du ska se ut såhär! Så gå in i dig själv, vad får mig att vara lycklig/ hälsosam/ vara de bästa av mig själv.. Och börja lev utifrån de! Släpp alla krav och gå in i dig själv, och framförallt börja älska dig själv för att kunna älska andra! ❤️ Självsäkerhet är det snyggaste som finns!

Dagens PowerTalk från Linda!! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress