Linda Sahlström

Gäsp gäsp
Dööööd är jag! Denna vecka alltså.. Började i måndags med att skriva ett seminariums underlag för att ha seminarium hela tisdagen.. Halva onsdagen hade jag föreläsning om hur man skriver en rapport och andra halvan av dan satt jag i skolan med isabelle och Julia och försökte orientera tankar.. Och idag så försov jag mig så tänkte sitta i skolan vid 8 men vaknade 8 -.-.. Så va i skolan till 9 ist, då hade jag handledning och sen har jag setat i skolan och bara försökt skriva denna enorma rapport.. Slutade med att jag var hemma nu kl 19, så nu sitter jag och gäspar i soffan! Blir väldigt tidigt i säng ikväll!! Sen Blire upp imorgon igen för att sätta sig med skiten imorgon igen.. Tränings och kostmotivationen är ju på botten också, suck!

Känns som jag läst 3082st böcker


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress