Linda Sahlström

klagoinlägg
Hej igen! Känner att jag behöver skriva av mig lite och ge en liten självreflektion.. Har gått väldigt segt denna vecka med livet haha.. Har bara gymmat 1 gång (visserligen cyklat 3ggr) och jag skulle gymmat igår också, men så blev det inte tänkte göra hemmagym men så blev det inte heller, vad blev det ist då? Joo soov på soffan halva kvällen, somna 3ggr alltså huuur? Är såå himla seg hela tiden nu, skyller på vädret! Orkar verkligen inte ta tag i något, mitt samtal gick sådär och hemtentaskrivningen har varit en katastrof, så självförtroendet är på botten! Har precis pratat med min coach som lär mig hur jag ska coacha hon är verkligen såå himla bra och ödmjuk så det blir så himla lätt att ta åt sig och lära sig av henne men iaf så har jag haft lite problem med en av mina klienter, hen är sjukt svår att coacha.. Så känner mig lite nere just nu! Även hemtentan suger eftersom vi ska skriva 12 frågor på 2500 ord= Ingenting?! Hur fan ska man kunna skriva så mycket på så få ord? Mission impossible! Och som grädden på moset så när jag starta datan för att börja skriva lite så funkar inte Word då mitt abonnemang gått ut, provar ladda ner openoffice, nää går ej 100 virus ploppar upp och det funkar inte att ladda ner (Y) WIHO vad bra det går! Så nu har jag försökt ta mig igenom engelska boken som också är mission impossible för att försöka förstå en sak för att skriva svaret på papper ist för direkt i hemtentan haha.. Ja ni hör ju, vill bara ge upp och gå hem! Dock så hatar jag att avsluta en dag med att känna sig misslyckad och besviken istället för stolt och känslan av att man kommit en bra bit på vägen. Men tänkte sitta imorgon fm också och skriva hemtenta så får vi se om jag får igång skrivprocessen! Och inte nog med allt detta så har jah knappt 200kr på kontot och tjejerna ska ut imorgon och jag vill också med men hur ska det gå till? Har alkohol hemma men bussen till hallsta blie 100kr fram och tbx och sen äre 120kr inträde sen vill man ju gärna dricka något därinne med så ja får sätta mig och tigga utanför ica ett tag så ordnar väl sig dedär..  Ja ja ska försöka lära mig något nu!  Stay positive haha!
 
 
Önskar jag kunde kötta sönder min kropp på träningen också då skulle jag nog haft mer motivation till att träna!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress