Linda Sahlström

Kryssningen
Kryssningen va väldigt rolig! Dock så när kl va 21 så hade jag migrän och ögonen va torra och rödspruckna.. Jag bestämde mig för att gå ner till hytten och vila lite medan dom gick till en hytt och förfesta.. Jag vakna igen 22.30 och hade inte så mycket huvudvärk längre så då blev jag jätte glad och började gå till hytten dom va i.. Förfesten va ju typ slut då så vi gick till en whiskeybar och satt och hängde, jag började dricka lite goda drinkar iaf men kvällen blev väldigt lugn eftersom när kl va typ 3 så hade jag Precis kommit igång.. Men men vi gick och la oss runt 4.30. Dagen efter så va Kenny jätte bakis så jag låg i hytten och lyssna på relationspodden! Såklart så missade vi frukosten så då va lunchbuffen extra god, speciellt efterrätterna!! 

Nu har sista veckan på praktiken påbörjats och det känns lite sorgligt! 

Outfit från kryssningen:





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress