Linda Sahlström

Massa supande!
I lördags em firade jag min mormor och kusin som fyllde år och efter det blev de två-dagars då jag hängde med min Syster och deras gäng ut på Bmb! Va väldigt trevligt och Kenny kom och hämta upp mig på kvällen.. På söndagen mös vi mest men handlade även och körde Bingolotto! Jag vann 250kr :D! 

Nu äre en ny praktikvecka och igår jobba vi kväll, var bland annat ut till en kyrka där de va massa 60+ tanter som ville höra om framtidens mat och klimatsmart mat, va väldigt härliga och mysiga, skulle verkligen kunna jobba med äldres hälsa!! Idag har vi varit runt i skolkök från förskola ända upp till gymnasieskola och kolla på maten och hur de går för dom med projektet, väldigt intressant och roligt! Man får ju lite nostaligkänslor när man är i skolor också.. Ikväll ska jag göra falukorv med hemmagjord potatismos och lite säsongsodlade grönskar (morötter och kål) 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress