Linda Sahlström

Härlig helg
Sista Helgen innan Hetset drog igång spenderades med massa mys! I fredags åkte jag och Kenny hem till farmor och farfar på kvällen där va även min faster, som bjöd på en jättegod äppelpaj. I lördags åkte jag och Kenny vid 12 till Stockholm och hotellet. Vi hade bokat en svit som va jätte stor, hela 32kvm med separat sovrum och tv-rum.. Vi hade även badkar, egen bastu, gratis filmer och frukost på sängen! Man gick tom in i ett rum från korridoren för att komma till vår svit där det stod royal salong!  Väldigt mysigt vare iaf!! 

Igår åkte jag till sura när vi hade kommit hem och hjälpte farmor och farfar att flytta det sista till sin lägenhet.. Idag så vakna jag as trött som vanligt men det va bara att stiga upp och åka till skolan! Det blev en lugn första föreläsning som sluta vid 10.20.. Har pluggat på ganska bra idag faktiskt och jag känner mig nöjd! Nu på kvällen har jag hunnit laga mat, diska och gått en powerwalk på 45 min! Heja mig idag!! Imorgon Blire nya tag, haree










Igår innan jag åkte till sura blev de lite myspys framför fångarna på fortet på tv4play! 


Todays:


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress