Linda Sahlström

Hello!
Gud vad det går upp och ned för mig! Även mina sömnvanor/rutiner.. Igår var jag helt DÖD när jag vakna som jag ibland brukar vara, tog 1,5tim att få upp ögonen och idag så vakna jag innan kl 6!! Dels för att det lät konstigt i lägenheten med massa klickljud men jag kände mig ändå relativt vaken.. Jag bestämde mig för att sova lite till så jag fick några timmars sömn, och då vaknar jag vid 7.15 av att mitt snooze alarm ringer så jag kan snooza lite, men va inte så jätte trött så gick upp runt 7.30, altlså vad händer? Så blev det i tisdags med när jag vakna relativt vaken och pigg och igår så va jag helt död som i måndags.. Happ får väl vara såhär varannan dag?! IAF.. Har haft en sjukt tung dag i skolan! MEN såååå givande, typ den mest givande och behövliga föreläsningen jag någonsin haft tror jag! VI fick upprepa inprincip allt de teoretiska vi lärt oss på dessa 2 åren och försöka koppla det till praktiken och det praktiska tillvägagångssättet inom hälsoarbete. Man hade glömt mycket men kom även ihåg mycket så det kändes skönt! Jag fick en mycket klarare bild av hur man arbetar med hälsa praktiskt även fast man kanske legat på svaren i nått år nu men ändå inte rikgtigt fått lampan att lysa ovanför huvudet! MEN NU, wiho.. Haha väldigt bra föreläsning som sagt. Vi fick även (ytterligare) en uppgift till nästa fredag där vi skulle komma på något som vi inte riktigt förstår eller vet inom hälsa/hälsoarbete och fördjupa oss i det och sedan redovisa det på ca 10min och på så sett kommer ju alla ta upp något så man lär sig sin sak och typ alla andras också så det tyckte jag va jätte bra, dock ganska mycket just nu så kanske inte va den bästa tidpunkten men men! Så nu sitter jag iaf och kollar igenom lite gamla tentor och böcker för att uppfriska minnet, skönt på något sätt att göra såhär så man får den där ahaaa juste- upplevelsen. Men nu ska jag sluta skriva 100 sidor blogginlägg haha, imorgon äre fredag, mycket står på schemat men på kvällen blire tamefan en väldigt lugn myskväl! Så fåre bli (Y) :*
 
Min favvobok längst fram, äntligen återförenade.. NOOOOOT! Kastar även in en bild på dagens look
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress