Linda Sahlström

Nu jävlar äre nog!
Jaha då vare måndag! Tiden springer iväg.. Gick upp väldigt tidigt idag för att fixa sig inför jobb på Tillberga skolan idag! Va en starta upp workshop för lärare där som har anslutit sig till projektet framtidens mat.. Slutade i skaplig tid iaf så de va skönt! Gick på stan med jennica mellan 14-16 och efter det begav jag mig till gymmet! Väldigt skönt vare och jag köttade verkligen! Kenny ringde sen och sa att kycklingen inte hade tinat så jag köpte med subway, mums!! När jag kom hem väntade en jätte fin blombukett och en glad kille på mig :* blev såå glad!! 

Nu sitter jag iaf och kollar på cancergalan! Pjuh alltså, jag drunknar i tårar!! Det är så sjukt orättvist!! Min faster fick besked att hon hade livmoderhalscancer tidigt i somras.. Hon hade sån otrolig tur så hon fick bort hela tumören med operationen och behövde inte gå på strålning osv. Jag bönar och ber att tumören inte kommer tillbaka!!! Alla kan göra något kom ihåg det! Jag stödjer genom rosa bandet och produkter ifrån ung cancer, kommer även försöka stödja movember (prostatacancer) nu äre fan nog med cancer och skit! Alla måste hjälpa <3 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress