Linda Sahlström

Wiho
Idag tränade jag för första gången!! (Sen i juni iaf) va as spänd och tyckte de va sjukt jobbigt men kul! Gud har inga muskler kvar verkligen! Men nu efteråt har jag as ont i halsen :( trodde de skulle gå bra men har typ halsbränna, värmevallningar och är sjukt trött! Är väl dels för att man chockat kroppen med träning men önskar de bara va de! Jävla skit hals, vill gå på pass! Jaja.. Jah fick iaf prova träna! Hoppas jah inte har allt för ont imorgon.. Läkaren skulle ringa idag också men de gjorde hon aldrig, suck! Men men!! Försöker hålla mig positiv :) går iaf bra i skolan nu så de känns awesome! Imorgon Blire att träffa mina handledare inför praktiken, kan knappt fatta att jag går på praktik på måndag!! Sjukt fort gåre :0 

Never give up







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress