Linda Sahlström

En skit dag
Har haft en ganska sugig dag! Vilket är konstigt eftersom jag har ätardag.. Men de börja med att jag försov mig för att jag inte sovit mycket inatt så missade tvättiden. Försökte börja plugga men de gick inte så bra! Har känt mig allmänt seg trött och tråkig idag! Gick ner på stan för att gå ut med flodis och då kändes de lite bättre.. När jag väl kom hem igen fick jag migrän! Lagade dock mat iaf, blev timjankyckling med fransk senapssås och bulgur, väldigt gott!! Efter det så känns det lite bättre. Förstår inte hur en morgon kan förstöra ens hela dag så man går runt och är sur för ingenting!! Hmm nya tag imorgon! Nu Blire tv mys så man kan få upp humöret lite! 

Möllerbil hade utställning på mammas jobb, bra coola bilar! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress