Linda Sahlström

Folhälsoprogrammet och FOLKE <3
Jag har lite ångest över att gå ut skolan! Visst det ska bli jätte spännande och se vart vindarna vänder och se vart man hamnar inom jobbsammanhang. MEN kommer sakna allt sååå mycket! Bara att tänka på att man aldrig mer kommer kunna göra något så jävligt som att sitta i skolan en lördag med ett gäng härliga människor suckandes över en sjukt dryg tenta, gör mig lite ledsen! Aldrig kunna va med på nollningen eller få vara fadder igen :'(. Ångrar såå mycket att jag inte körde all in med denna nollning också och va med på ALLT! Men ja det finns ju ett liv utanför skolan också.. Kommer sakna människorna man har delat tårar, skratt och äventyr med under dessa snart tre åren.. Ja vad säger man?! Man tänker alltid att tre år går fort så dehär klarar jag, men de har gått så mycket fortare och jag vill ha typ 2år till inom detta program haha! Mestadels för allt roligt runt omkring studierna men även för de roliga kurserna! Ja ja man får njuta nu det sista året och bara fortsätta kriga framåt!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress