Linda Sahlström

Överraskning
Igår vare en dag där de hände mycket! Vid 11 cykla jag ner till mammas kontor för att ta flodis på en Långis.. Vi gick ner till löga och gick vid vattnet där, det va jätte fint och promenaden tog lite mer än 1tim så de va super skönt! Sen cykla jag hem igen duschade och lagade mat och fixa mig för att sen cykla ner till skolan och träffa isabelle och Alexandra på en fika, skulle även sälja en bok. Vid 17 kom kenny och hämta mig och jag tog han på en överrasknings picknick på björnö. Hade lagat korvsallad med vitlöksbröd köpt Celsius och till efterrätt blev det choklad och vindruvor! Det va jätte mysigt och fint vid vattnet och en väldigt lyckad överraskning! 

Imorse fick jag vakna upp med min man bredvid mig då han skulle åka på kurs idag så vi gick upp vid 7.30 tillsammans och käka frukost :)! Idag ståre lite på schemat också då jag bl.a. Ska ta en promenad med hunden och hämta böcker ifrån skolan! Ha en bra onsdag!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress