Linda Sahlström

Att klara vissa pole-trick<3
Gud va dagarna går fort! Jag har intervjuat hela veckan och det har gått ganska bra! Hoppas bara jag får ut något av detta. Min träning har gått väldigt bra faktiskt! I måndags hade jag en as bra träningsdag jag började med 10min löpning, gymmade sen i 45min och avslutade med att gå hem (35min) as skönt vare och det var jätte kul att va på gymmet igen! Det va så länge sen.. Kosten har gått helt okej, det rullar på! Jag gjorde dock kikärtsbiffar och dom fick jag kasta för det var inte alls gott!! Men igår så gjorde jag morotsbiffar och det var jättegott! Idag ska jag transkribera hela dagen, vid 14 ska jag till läkaren för att få en noggrannare undersökning av halsen och sen ikväll ska jag nog eventuellt till kåren på FOLKE-pub.. Lite segt dock eftersom jag går på kostschema, men det är ju trots allt sista puben vi har :/.. Fårse hur jag känner ikväll! Hoppas ni får en bra dag! 

Prickigkorv-knän 👍 mina armar med!








Maja

Duktig du är Linda!!!

Svar: Tack Maja!! Du med :*
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress