Linda Sahlström

Färska jordgubbar, müsli och linfrön!!
Igår hade jag lunchdejt med bästa mallo! Det var verkligen evigheter sen vi gjorde något tillsammans bara hon och jag så det var verkligen efterlängtat! Vi käkade på Joe's corner, tog en kycklingwrap med en hallon- och myntasmoothie, as gott vare! Efter det strosade vi lite på stan och jag köpte lite presenter inför helgens bravader och även två jättefina burkar som jag ska ha te och kaffe i, bild kommer sen! Annars då? Jo jag har suttit hemma och pluggat iaf försökt.. Är väldigt svårt att komma igång nu!! Speciellt eftersom jag inte fått träffa min handledare, man är så vilse! Men imorgon äre äntligen dags, ska först till vårdcentralen och ta blod- och järnprover eftersom min förkylning aldrig ger sig. Nu har den dessutom blivit värre så är as tung i huvet, näsan bara forsar och har svårt att svälja :/ valde att inte köra någon pole dance idag för jag vill bara bli frisk.. Hoppas att det går över snart!! 

Idag hare faktiskt rullat på! Gick upp ganska sent, kl 8. Kollade på Nyhetsmorgon och när det var slut så satte jag igång. Det kändes som att jag kom en bit på vägen idag då jag bla skrev på bakgrunden, fick till mitt syfte, kollade upp rekryteringsmöjligheter och ringde en diabetesavdelning i Västerås. Har även planerat lite inför framöver. Kändes skönt som bara den. När jag var klar för dagen så gick jag och köpte tacos som Kenny sedan lagade, hjärtögon på den! När han åkte och gymma så städade jag ur vår walk in closet och bar ner massa saker i källaren bokade även tvättid och deklarerade så det kändes skönt! Nu ligger jag i sängen och hoppas på att somna snart så jag orkar upp till en fullspäckad dag imorgon! Godnatt 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress