Linda Sahlström

Fyfan, kämpar för överlevnad!
Efter mitt första möte med handledaren är jag mer förvirrad än förut, har mer panik, tidspress, "vet inte hur detta kommer gå"- känsla men också mer taggad på att klara skiten!! Fyfan va slitit detta kommer bli! Och helt ärligt vet jag inte huur jag ska få ihop bakgrunden och hur fan ska jag hinna skicka ut intresseanmälningar, bestämma intervjuer med folk och även hinna genomföra dem till nästa fredag, eeh vafan händer?.. Men ja som sagt så med hjälp av bilden nedan så känner jag mig faktiskt taggad på att bli klar! Fatta känslan efteråt, kan gå med hakan uppe i himlen av stolthet och då kan ni även kalla mig folkhälsovetare(förhoppningvis om jag klarar tidsramen) och mitt liv kan äntligen börja med att göra vad jag vill!! Efter 16 år i skolan!! Kan jag äntligen göra vafan jag vill, om det så är att stå i kassan på Ica så är jag iaf fri till att fokusera på mig utan massa krav från skolan! Vet att jag började plugga av fri vilja men det är inte först nu jag verkligen förstått att jag inte skulle börjat plugga på en gång. Så nu äre bara kötta sista och sen är jag en fri själ!<3 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress