Linda Sahlström

Ge mig stöd vänner <3
Whut up?.. Jag kämpar på jag. Har börjat med en detox från bootea! Någon som har erfarenhet kring det? Jag började med detta i hopp om att jag kan bli av med lite slaggprodukter i kroppen som kan ta med sig mina virus ut ur kroppen haha.. Vill bara bli frisk så provar allt! De andra effekterna om att man ska bli smalare osv är väl bara en bonus om det funkar. Iaf så kräver detoxen att man käkar vegetariskt, inte kvarg, endast lättmjölk och massa grönsaker och frukt, och detta är typ det enda jag kan äta så det känns väldigt tufft! 




Har verkligen haft otur i vardagen, eller dåliga dagar helt enkelt! Igår lagade jag maten på bilden, ock det var helt okej men efter ett tag så fick jah bara någon spärr som sa att jag inte Kunde äta så fick inte i mig så mycket näring. Innan träning så käkade jag tonfisk och ägg så jag iaf fick i mig någonting. Polen igår gick inte alls bra haha.. Allting var jätte svårt och jag satte typ ingenting! Det jag nästan satte i tisdag och som kändes jätte roligt kändes bajs igår! Kom knappt upp när vi skulle hänga upp och ner, inget grepp på stången hade jag heller! Men blir väl delvis så när man inte har så mycket näring i kroppen inför träning, jag är van att verkligen fylla på tanken innan träning, hatar att träna med tom mage. När vi åkte hemåt så stanna vi på Ica och jag köpte en vegetarisk soppa från pauluns, kom hem kollade på bf-datumet och den gick ut för en månad sen!!! Wtf.. Blev skit arg för att jag spenderat 50kr på något jag måste kasta, är as hungrig och knappt fått i mig något under dagen, inte så att man har så mycket pengar nu heller.. Så jag fick kl 20 på kvällen gå och panta vår pant för att sedan köpa ny mat haha.. Fyfan! 

Idag gick jag iaf upp vid 7.45 sakta men säkert börjar jag gå upp tidigare och tidigare, det är ju bra! Dagen har varit ganska seg. Jag pluggade as mycket i tisdags, i Panik för jag var tvungen att få klart mina intervjufrågor innan jag ska börja intervjua. Så nu igår och idag så har jag inte riktigt fått igång plugget igen.. Idag har jag iaf suttit och korrigera lite bland mina intervjufrågor men jag känner mig sjukt panikslagen över att jag inte har kontroll och inte känner att jag har allt klart! Känns som om jag är ett frågetecken hela tiden. Men men, en till sak jag haft sjukt otur med är att idag när jag skulle koka potatis till lunch, så tror ni inte att ALL potatis var möglig, som jag köpte i söndags!! Haha otur med mat nu eller?? Någon som verkligen inte vill att jag ska lyckas med mitt kostschema.. Blää! Jag började ju igår och jag är redan trött haha! Hatar att gå på kostschema, massa don'ts bara. Brukar äta någorlunda hälsosamt och saker jag mår bra av i veckorna iaf så när man väl börjar på kostschema Blire bara jobbigt. Speciellt att jag måste vara utan Celsius och bara äta vegetariskt.. Men men göre ju för min skull så bara att bita ihop! 

Haha hade inget bra grepp med benen på bilden så den blev väldigt sne! Men tricksen går framåt! Snart ska jag lägga ut en bild när jag hänger i gemini som jag tänkte första gången jag såg den- åh no way in hell att jag klarar detta och 3 träningar senare så fixar jag den (inte snyggt men den satt iaf) 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress