Linda Sahlström

Helg <3
Ja då var ännu en helg avverkad och nu äre bara 8 veckor kvar till slutexamination :(.. Men jag har haft en bra helg iaf!! I fredags umgicks jag med Kenny, vi käkade Sibylla och åkte till Ikea för att köpa lite småsaker. Kvällen avslutades med att mecka med el och sen lite lets dance :)! På lördag åkte jag till sura vid 16 för att fira underbara Malin och Linn! Va verkligen längesen jag festade i sura så det kändes lite nostalgiskt. Kvällen var verkligen lyckad med roliga lekar och häng med mina brudar. Vann även en tävling där vi skulle gissa ingredienser på 6 drinkar då jag  endast fick 2 fel, stolt! Haha tur att man kan något här i världen.. Lördagen slutade på Bmb och vi dansade och hade jätte kul där också! Dock drack jag en aning för mycket tyvärr.. Men lyckan när Kenny kom till Bmb med hans kompisar, var överlycklig! Var väldigt längesen vi festade och dansade ihop så det var toppen! I söndags var jag väldigt seg och en huvudvärk från helvetet som tur var försvann efter lite alvedon och sömn. Åkte iväg och handlade inför veckan igår också. Tror vi aldrig har handlat för sådär mycket vid en veckoplanering förut, sjukt mycket! Men det är dels för att jag och Kenny ska gå på kostschema då han ska deffa och jag ska börja med tetox med förhoppningen att jag kan rensa ur lite bakterier i kroppen så jag blir frisk någon gång. Hoppas alla hade en bra helg!






















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress