Linda Sahlström

Lördag hela vecka (tack)
då vare återigen måndag, och jag är uppe med tuppen! Gick upp med Kenny vid 6.30 (tidigt för mig!) för att äta frukost, göra sig iordning, cykla till bussen och åka med bussen till sura för att intervjua Idag! Kändes as härligt att vara uppe tidigt med strålande sol och varmt äre med! Härligt.. 

Helgen var väldigt härlig! Den började i fredags med att kolla på Majas klass utställning, det var jätte fint och häftigt! efter det gick vi till grekiska kolgrillsbaren, jag tog en halloumisallad men den var helt okej bara så det var ju synd! Alla tjejer åkte sen hem till Maja och vissa drack vin, vi snackade massor och det var jätte trevligt! På lördagen så hade jag och Kenny dejting hela dagen. Han hade planerat badminton och efter det åkte vi till björnön på picknick, som var as mysigt! Kvällen avslutades med att kolla tre filmer ( 2 nya Beck filmer och django), Beck filmerna var bara helt okej men django var bra, väldigt brutal bara! Både jag och Kenny har haft sjuka cravings efter sötsaker hela helgen så vi hetsa upp varandra att vi ville äta massa saker haha.. Men vi höll oss till jordgubbar och melon (y) gjorde även en variant av chips typ där jag stekte äpplen i kokosolja och kanel, blev faktiskt jätte gott! 

Igår var jag förbi Ramnäs för att fira att Matilda fyllt 18 år! Dom bjöd på massa god mat och efterrätter, men jag käkade lite räkor, ägg och sallad samt frukt till efterrätt! Stolt över migsjälv att jag klara av att stå emot i helgen, har verkligen haft sjukt mycket påfrestningar också men jag lyckats stå emot dem! Fick träffa söta Bonnie igår också, mina kusinbarn är så otroligt söta och ler hela tiden typ :))! 

Kuben är majas mästerverk! 











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress