Linda Sahlström

Åtta armar!
Hej hopp! Mina planer på träning, kost och planering/fix inför jobbsökning gick åt fanders när jag fick 2v till på posten direkt efter jag kommit hem från Gotland.. Jaja det va ju lite segt! Men jah är verkligen inte bitter för jobb är jobb och det är såå skönt att veta att jag har minst en 1/2 månadslön i sep så det är as skönt! 

Men denna vecka har det varit tungt att jobba! Igår vare så jäkla jobbigt med ikeakataloger och mycket post så jah fick maxlasta moppen två gånger, gick typ inte att svänga! Va helt död så la mig runt halv tio igår men var ändå död imorse när jah vakna.. Så denna dag med västeråsaren gjorde inte direkt så man fick energi haha men men! Ska bli skönt att ladda upp batterierna (och spara pengar) i helgen då jag ska till min farmor och farfar i Holsbo ska bli super mysigt! 

Idag fick jag hem en bok av två som jag ska ha som kurslitteratur.. Såå himla glad att jah ska få läsa en kurs om kost för prestation, älskart! Kommer bli så himla roligt och spännande :D det ända negativa va att jag inte hade rätt till CSN när jag bara pluggar på 25% så det kommer bli tufft i höst, måste jobba massor.. Men det ska bli roligt ändå :)










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress