Linda Sahlström

Händelserik vecka!
Hej alla glada!! Har gjort en del i veckan, bla varit på Erikslund (köpt yogamatta, termos, bikini, ringar, vattenflaska eftersom en hund bet på min Haha).. Jag har även hunnit klippa och färga håret, färga ögonbryn och ögonfransar, haft myslunch med jennica, prövat kostym och köpt två toppar och jobbat torsdag-fredag! full rulle! Har haft en toppenvecka som har gett mig mer energi! Mycket pga av att jag tagit hand om mig själv! Det enda jag saknar nu är en mysig filmdag! Blev verkligen jättenöjd med alla förändringar och har gått till väldigt kunna människor som verkligen har fixat allt hur bra som helst! Imorgon äre lördag och en heldag/kväll/natt på Acc som står på schemat, alltså ett grispass som servitris! Men jag ser faktiskt fram emot det på ett sätt, det är ju faktiskt ganska kul att jobba när man väl är där ;) positivism i första hand! 

Ha en otroligt bra helg :*












Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress