Linda Sahlström

Helgen!
Det gick superbra att jobba i helgen! Det va så roligt gäng jag fick jobba med också så det blev sån himla bra stämning! Helt klart värda 16 Tim jobb som det i slutändan blev! som tur var jobbade Nicole ock vi kunde ta bussen hem. Kvällens höjdpunkter blev artisterna (Carola, arvingarna, Peter settling och Alcazar) och när det blev oxfilé kvar för oss att ta men inga bestick.. Rätt vare va så stod 30 servitriser och käkade oxfilé med potatiskaka med händerna haha! 

Dagen efter var jag minst sakt trött, såå typiskt att jag vaknade efter 4 timmars sömn och inte kunde somna om, har aldrig hänt! Men Kenny min älskade pojkvän gick och köpte frukost till mig så det blev en supergod frukost! Sen stod en heldag med film och tvtitt på schemat! Kenny åkte på äventyr och jag fick en skön egentid! Passade på att gå till affären och löpa en massa onyttiga saker haha! Se bilden.. Men såå gott vare och jag fick en bra söndag! 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress