Linda Sahlström

Färgglad i vintermörkret
Jaha då vare redan onsdag då.. Har varit ledig måndag- onsdag denna vecka och det har varit såå skönt! Jag har typ redan ställt in mig på julledighet tror jag då det enda jag vill göra är baka och kolla julkalendern haha.. Det går ju tyvärr inte, eller jag har väl gjort det iaf men har verkligen kämpat på och pluggat lite också då sista hemtentan läggs ut imr! Det dryga är att jag jobbar mellan typ 7-16.30 imr, träning 17-18 och sen lär jag va död men måste laga mat osv.. Sen på fredag blir det jobb först 7-15.30 och sen 16- ca 23 på Acc.. Såå det lär ju inte bli aå mycket plugg på hemtentan :/! Får verkligen sparka mig i rumpan och sitt i helgen och hela tisdagen nästa vecka för att sen lämna in den då. Blää.. Men skönt att det är sista kraftansträningen på denna kurs iaf!

Denna vecka har som sagt varit lugn hittills. Jag började med en härlig måndag i Stockholm med mamma och Ida. På tisdagen chillade jag och kollade tv hela förmiddagen och kollade en föreläsning på eftermiddagen.. Dagen idag har varit liknande fast jag kollade julklappar på fm. Man blir så bekväm med att va ledig! Träningen har gått bra denna vecka, så skönt! Tisdagens coreboll har varit skitjobbig den senaste tiden och jag har mest varit sur under passet för att det har varit för jobbigt men igår så släppte det äntligen och jag klarade det mesta och det var roligt att köra på! Även idag på PoleDancen så gick det bra, sjukt jobbigt men kul! Körde även typ 20min extra efter passet för att vänta på skjuts (y) 

Jaha nej nu lär jag försöka sova så man orkar jobba imr! 













Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress