Linda Sahlström

Gråa vardagen
Hejsan! Idag så gick jag återigen upp vid runt 9 på morgonen och klockan var ställd på 7, men men.. Dog lite i soffan också så fick sparka mig upp och käka frukost, blev yoghurtgröt, mums. Under förmiddagen så låg jag och kollade serier till kl 11 för att sen kolla en föreläsning i 40min. Efter det så tog jag tag i förmiddagsträningen och körde ett bodybalance pass hemma, hur skönt som helst. Matlådan smakar som allra bäst efter ett förmiddagspass (Y)! Idag käkade jag en supergod kycklinggryta med soltorkade tomater, spenat och kokosmjölk, simpel men så god. Eftermiddagen bjöd inte på så mycket mer plugg men kollade föreläsning i ca 1tim totalt iaf och sen började jag laga mat, tonfiskpaj. Den blev faktiskt väldigt god den med! Flyt med mat nu, peppar peppar.. Nu taggar jag inför ett poledance-pass med lite musik, ska bli så kul! Jag lyckas alltid bli nervös innan men det går väl över haha.. Imorgon blire inte så mycket roligare då jag först ska gå upp tidigt (vafan Linda!!!!) och sen ska jag plugga lite för att sen börja jobba 15 på acc. Hoppas jag inte slutar alltför sent :)
 
Nya inlägg uppe på icanandiwill.shapemeup.se också!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress