Linda Sahlström

Haha galen julstämning (not)
Hejsan! Ja då var första advent kommen, äntligen! Dock blev söndagen sådär haha.. Jag såg framför mig en mysig adventsdag med städning, julpynt och glädje.. Före första så började jag diska som en tok och Kenny åkte till sura för att fixa lite grejer, jaja tänkte jag. När han väl kom hem så lägger han sig på soffan och sover medan jag gnossar på våra skåpluckor haha. Jävla ståme! Men när han väl vaknar och väcks till liv (fan va trött jag är säger han, haha märker det) så börjar han ta tag i vår garderob som var så himla kaos så det va sjukt! Synd att jag inte har någon bild! Jah fortsätter att damma och ta upp vårt julpynt ifrån källaren.. Tillslut är hela vår lägenhet full med grejer som ligger överallt ( eftersom vi dels plockade ur garderoben) och vi gnabbar om vad vi ska slänga och vad som ska få vara kvar i garderoben haha.. Irritationen växer och det blir bara mer och mer saker i lägenheten så slutet på tunneln känns så sjukt långt bort haha! Jag kände mig irriterad ända in i själen som jag tror berodde på ett sjukt sockerabstinens och sug efter adventsfika! Men slutet gott allting gott! Typ kl 21 på kvällen var lägenheten ren och fin, garderoben i sina bästa dar och julpyntet framme! Så himla fint blev det iaf, as nöjd är jag! Tur att vi inte slet av varann håret haha, som ett gammalt gift par är vi ibland! Tur vi kan skratta åt det iaf<3 

Igår måndag så vare en seg dag! Vaknade strax efter nio och orkade knappt gå upp och göra frukost.. Somnade t.om. I soffan en vända (Tröttmössa).. Men jag hann kika lite på en jobbföreläsning innan jag begav mig till hallsta för att köra ut matkassar. Var hemma runt 21.30 ock fick en blixt av illamående när jag klev ur bilen. Trodde jag skulle spy rakt ut innan jag kommit in i lägenheten! Kastade mig på soffan och låg där i 20min tills jag förstod att det var pga att jag inte ätit sen lunchen och då kan jag få sånna anfall.. Kenny värmde mat åt mig så åt jag och det blev mkt bättre. Hatar illamående! Gick och la mig runt 22.30 somnade efter ett tag men gick ändå upp innan nio idag (tisdag) jag är hopplös! Idag ska jag ta tag i plugget iaf och kolla massor av föreläsningar! Inte så sugen men det behövs verkligen iaf! 

Nu blev det ett långt inlägg haha men så Blire ibland! Käkade första lussebullen i lördags och sen blev jag så mätt och rastlös så körde lite chins (försök till iaf) och andra övningar.




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress