Linda Sahlström

Ny vecka nya möjligheter!
Jaha då var magrutorna borta efter en helg med julbak hihi! Får nog äta bra i veckan iaf så min mage inte kollapsar efter 3 månader med relativt bra kostvanor haha.. Men det är härligt med lite tillåtelse till julbak och julgodis, äntligen!! Helgen har varit väldigt lugn! Jag kom hem efter tolv i fredags och gick nästan och la mig på en gång. På lördagen blev det sovmorgon men jag kände mig ändå helt slut hela dagen, typ som att man festat flera dagar i rad.. Min hals har inte kännts i toppform heller så det blev ingen träning i helgen. Har istället ägnat mig åt julbak och film (y). Igår så kollade jag även lite på hemtentan och så bjöd vi Kennys mor på luciafika! 

Idag då.. Jo började dagen med att sova ut (otippat) och sen har jag läst hela förmiddagen faktiskt! Som sagt så har jag en hemtenta som ska in imorgon som jag inte börjat på en.. Ska börja skriva imorgon och sitta hela dagen och kvällen för att sen lämna in den, hoppas jag hinner! Ikväll äre iaf jobb på schemat och nya matkassar som ska delas ut.. Segt känns det idag! Men det är iaf dom sista för i år :)! Detta ska bli en bra vecka <3










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress