Linda Sahlström

Energiboost

När jag såg denna bilden så tänkte jag på mina underbara tjejkompisar! Jag kan vara hur arg, omotiverad, ledsen eller vad som helst och efter jag träffat dom behöver inte ens prata av mig ibland utan bara jag får umgås med dom så känns allting så mycket lättare! Har den senaste veckan känt 0 livslust, omotiverad till ALLT! Och det gjorde jag även igår, skulle gått upp tidigt, pluggat suttit i karriärsamtal, pluggat mer, fixat mig och sen åka ner på stan för att gå på bio med tjejerna! Vad gjorde jag då? Vaknade 10.15, satt i karriärsamtal 1 timme, kollade vampire diaries hela dagen och sen väntade jag in i det sista till att fixa mig och sen åkte jag ner på stan.. Men när jag väl klätt på mig och började åka ner på stan så kändes det mycket bättre! Och efter jag åkt hem igår från bion så kände jag lite kämparglöd var nästan sugen på att gå ut och gå imorse, vilket jag inte gjorde dåra men jag gick upp tidigt, åt en bra frukost och satte igång med min hemtenta! Tänk att ens vänner kan ge en så mycket energi! I love you guys, my soulmates<3! 

Nu Blire kött på denna jobbiga hemtenta fram till 17, och sen mys med pojkvännen min! Ha en bra fredag mina kära läsare :* 

Gårdagens bio får 5/5 toasters, as bra!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress