Linda Sahlström

Idag äre onsdag iaf :))
Haha upptäckte nu att jag skrivit rolig onsdag som rubrik på inlägget igår, de va ju tisdag, oops! :D men idag äre iaf onsdag haha.. Har hunnit med ganska mycket idag! Tog en sovmorgon idag som kändes väldigt välbehövlig faktiskt! Tror inte jag riktigt hade återhämtat mig efter den dåliga natten till måndag, så det va skönt! Sov till 8, gick upp och kollade Nyhetsmorgon och käkade en liiiten frukost för att jag inte haft nå pengar så har verkligen vänt på varenda sak i skåpena här hemma haha! Blev två riskakor och en banan! Vid 10 gick jag och storhandla på Ica Haga, åh va roligt det är när man kan ta tid på sig i affären och har pengar till att köpa det man verkligen vill ha! Blev en stor kasse med hälsosam mat rikare och mycke pengar fattigare! Jag tycker det är extra kul att komma hem med massa roliga och hälsosamma produkter så man känner att man verkligen har utrymme till att äta hälsosamt! "Om man köper skit så äter man skit" - detta är såå sant och därmed äre ju givet att jag ska köpa hem bra saker :)) köpte bland annat kalkon, massa frukt och lätt yoghurt (ska göra frozen yoghurt i helgen, hjärtögon- smiley)! 

Hade eftermiddagsföreläsning idag också.. Den va sådär! Ganska bra men det stog ganska mycket på powerpointen och då äre som om min hjärna stänger av för att då vet jag att vi får ut det sen via blackboard så kan jag läsa allt där sen.. Efter vi slutat cyklade jag hem på min kära damtralla med flåset uppe i hjärnan (y).. Käkade lite mat och sen vare pole dance för hela slanten!! Idag provade vi på spinny vilket va galet kul! Då äre ungefär samma sak som vanlig pole dance fast stången snurrar med en så man snurrar 15 varv åt gången haha! Roligt vare iaf :D 

Nej nu fåre bli lite sömn för denna Donna så hon orkar upp imorgon till förmiddagsförelänsing!! 

Gjorde en as god kvällsmellis till mig och Kenny idag: omelett med tomat och spenat! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress