Linda Sahlström

Lördag- funday
Hello! Helgen va väldigt skön! I fredags tog jag det lugnt hemma och städa, diska, plocka ned julen ( ja jag vet att jag är sen haha) och små plugga lite.. Kollade även på fångarna på fortet och frossade i popcorn och Cola (y). På lördagen gick jag upp vid 7.40(!!) för att bege mig till gymmet. Körde ett bodybalance pass som fokuserade på yoga, pilates och thai chi, de va väldigt roligt och jobbigt! Senare på kvällen så kom Erika och vi kollade tv ett tag men beslöt oss för att gå ut och snacka lite så vi åkte till NOM, jag tog ett glas rosé och Erika drack en as god alkoholfri drink.. En väldigt bra och välbehövlig  kväll <3 

I veckan gjorde jag en as god paleo-rätt: sesamkyckling med klyftpotatis och lime aioli, helt mjölkfritt och as gott vare! 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress