Linda Sahlström

Rolig tisdag
Idag hade jag förmiddagsföreläsning om kvalitativ metod, den va ganska bra faktiskt! Efter den cyklade jag ner på stan för att äta lunch med mamma på hennes jobb. När vi lagom ätit upp så sprang jag och Elin iväg för att kolla på bio som jag hade lovat henne. Blev Svampbob fyrkant haha.. Kände mig sååå duktig när jag går in på bion med endast vatten och lite kaffe, medan Elin köpte popcorn godis och läsk och smaska bredvid, jag stog emot!! Man klarar allt bara man vill! Efter bion så drog jag hem och gjorde mellis, den blev as god! Smakade typ glass :D vid 17 så drog vi till Sala och körde open pole, Wiho va roligt det va haha.. Körde som fan också så va helt slut efter, roligt!! <3 

Aldrig druckit kaffe på bio haha (y)





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress