Linda Sahlström

Älskart!!
Hello! I måndags vare dags.. Nya rutiner och tillbaka till vardagen! Men min mjölkfriadiet började också! Det har varit sjukt tufft och man är typ rädd för att allt ska innehålla det haha.. Just nu består min frukost av ägg varje morgon, lagom roligt! Men ska försöka hitta på nya recept nu när man börjar komma in i det. Har iaf lagat tonfisksallad, köttfärsgratäng bestående av potatis, krossade tomater och köttfärs såklart, sen idag gjorde jag kycklingwok med kokosmjölk. Försöker även äta lite glutenfritt för att underlätta för magen men ibland Blire väl lite gluten också.. Imorgon ska jag baka gluten- och mjölkfritt bröd, ska bli spännande! 

Igår och Idag har jag varit i Sala och träna pole dance eftersom jag, Isabelle och Alexandra började det för någon vecka sen. Är helt fast! Skit roligt och bra träning äre också! Älskart! Har köpt nya shorts som jag har och tränar i (y). Sista bilden är på mina knän idag efter träningen, aj! Syns inte så mycket på bild men dom är blåa och röda haha, men det vare värt!









Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress