Linda Sahlström

Always remember
Alltså, bara jag som blir lite ledsen när man tänker på gamla minnen?! Eller ledsen och ledsen men man blir lite sorgsen av att tänka på hur fort tiden går och hur roligt man hade förut, ex i gymnasiet! Vilken lyx man hade!! Kunde verkligen umgås med sina vänner hela tiden.. Satt och rensade min facebook på galna bilder nyss, tänkte göra det nu när det börjar vankas ett seriöst jobb, inte så roligt att visa upp mina galna Magaluf bilder om en chef skulle kolla upp mig, dock så älskar jag dom bilderna, dom representerar verkligen hur roligt jag hade tsm med alla mina älskade vänner! Men rensade bort dom som jag såg för vild ut på bara haha.. Sparar dom dock på min dator <3 Här är några..
 
Bilderna togs under 2012 tror jag det var.. Sjukt mycket man har förändrats (vuxit upp?) på bara 2 år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress