Linda Sahlström

Efterkrigstiden haha
Jaha då vare efterkrigstiden( tiden efter tentan) haha! Den gick faktiskt förvånansvärt bra! Dock hade jag bara pluggat på litegrann på varje ämne för att ens ha en chans att hinna plugga in något, så vi får se om det räcker till ett G hoppas verkligen det!! Vad har jag gjort sen dess då? Sovit typ haha.. Nej men igår var jag hundvakt till min lilla (stora och gamla) korv! Träffade även jennica och umgicks lite med henne, va verkligen länge sen! Det blev även två promenader med vovven som va 1timme var så det kändes bra för kaloriförbränningen! Idag har jag tvättat, städat och läst lite inför vår nya kurs som börjar på måndag men eftersom jag åker till Åre så kommer jag få en litteraturuppgift att göra så det känns väl sådär, man vill ju kunna njuta av Åre.. Men men hoppas att den inte är alltför stor! Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, detta program växer man aldrig ifrån haha.. 

Idag köpte jag en kebab med bröd från Ibbes haha den va minst sagt inte liten!! 





den obligatoriska efter-tentan pizzan blev ju såklart av i onsdags också! Åt på en italiensk pizzeria dom har verkligen dom godaste pizzorna!! Och sen en bild från i onsdags innan tentan. 








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress