Linda Sahlström

OBS klagoinlägg!
Ja nu måste jag tyvärr skriva av mig lite! Är så sjukt trött på livet eller framförallt skolan just nu :(.. Som vissa vet har jag en kurs inom folkhälsoekonomi just nu och som om de inte va svårt nog så har vi bara några dagar att plugga in ALLT på.. Så besviken på hela situationen för jag vill VERKLIGEN klara denna kurs för annars kommer jag förmodligen då skjuta upp min examen och det vill jag verkligen inte :/.. Vi har två tentor där den ena är imorgon och inte så stor och bara på nationalekonomins begrepp så jag har fokuserat och lagt krut på det, så jag har ett hum om det! MEN då har vi en stor salstentamen på onsdag som rör hela kursen.. Jag la upp det på så sätt att jag pluggade på en sak i taget så jag slapp blanda ihop det! Men så började vi med föreläsningar om den andra delen av kursen, alltså hälsoekonomin (den jag inte pluggat än på) men då vare sjukt mycket att veta inom det också!!! Så jag har lagt ned 1,5vecka att förstå nationalekonomins men får ca 4 dagar( om man räknar in helgen) på mig att plugga in hela hälsoekonomin, som dessutom är tyngre sätt till poäng på tentan, jippi!! Har fan panik just nu!! Har ont i magen och huvudet hela tiden, trött och kan knappt somna på nätterna.. Suck! Försöker trösta mig med att efter tentan är skriven har jag lite ledighet men det tröstar knappt i sånnahär tider :/ försöker verkligen hålla mig positiv men ibland vill jag bara åka hem, krama om kenny, käka popcorn och glass samt kolla serier/film.. Pjuuh, ja vafan gör man, mer än att plugga å va glad?! 

Min framtid ser inte så ljus ut heller då ångesten över jobb kryper närmre när man snart är klar med utbildningen :/.. 

Något positivt iaf är att jag Isabelle, Alexandra och hennes syster var och prova pole-dancing igår i Sala och det va skit kul!! Så roligt så vi skrev upp oss på att börja så numera ska jag börja träna det :D under två månader så ska vi dit 1 gång/v , så det ska bli jätte kul! Ska träna på min corestabilitet och smidighet men även min feminina sida haha.. 

Jag i tisdags, var tvungen att kolla hur man gjorde inför prova på träningen på onsdagen haha 

Jag och Kenny käkade lunch ihop i tisdags på jensens mysigt vare och gott!





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress