Linda Sahlström

<3
Hello! Nu vare ett tag sen.. Har inte haft någon ork till att skriva tyvärr! Men tänkte göra ett försök nu! Livet rullar på.. Har jobbat mån-fre nu i tre veckor, detta blir min fjärde och sista! det har gått bra faktiskt, och det har varit ganska roligt med! Men nu börjar jag bli trött på det.. Så ska bli skönt med ledighet ett tag innan det blir tillbaka till verkligheten och söka jobb osv osv.. På fredag ska vi festa med Erika och "säga hejdå" till henne som åker iväg på äventyr på söndag.. På lördag så åker jag till Gotland! Ska bli så härligt! Har inte ens bokat hemresa.. Haha kanske stannar kvar där vem vet? Är lite trött på livet just nu pga olika saker så försöker hitta lite glädje igen! Tur att man har så fina människor runt omkring sig! 

Nej nu är min lunchrast slut! så slänger upp bla en bild på min frukost idag, as gott!! 








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress