Linda Sahlström

Bilder från i lördags
champagnebrunch, sommarfesten och avslutade kvällen på olearys med Kenny och grabbarna! 

Hade verkligen jätteroligt hela dagen! Brunchen var såå himla god, bästa Amanda kan verkligen baka och laga mat! Efter ett glas skumpa så blev jag sjukt trött haha så åkte hem vid 13 och sov ett tag, men fick knappt sova för Kenny var på bushumör haha.. Vid 16 så började jag fixa mig och efter det cyklade jag tillbaka till Amanda för att äta middag, vi åt ostpaj och sallad, och även det var sjukt gott!! Kommer ej ihåg exakt med runt 21-22 kanske så drog vi till Hilde för där hade dom "korridorsfest" så några dörrar var öppna där och så fick man gå lite överallt, festa och snacka med folk! Faktiskt väldigt roligt. Men efter ett tag drog vi till kåren och dansade massor! Hade bara klackar så mina fötter tog kål på mig efter ett tag, så när Julia skulle ner och träffa Oscar så hakade jag på eftersom Kenny och hans gäng satt på olearys.. Det blev en väldigt trevlig och rolig kväll. Som vanligt så hade jag mest roligt under dagen och på förfesten, vet inte riktigt varför det blir så, men men! Dagen som helhet var ett väldigt bra avslut på denna termin, program och tiderna på kåren! <3 

Filmade mest under kvällen så har inte så jättemycke bilder..