Linda Sahlström

Bra avslut!
Hellooo! Onsdagen var en perfekt dag! Åkte till Eskilstuna vid 12 med mamma, där träffade jag mina klassisar medan mamma mötte upp pappa. Kl 14 vare ceremoni för oss som tagit examen, den var jättefin med tal ock opera.. Efteråt bjöd dom på kaffe och bakelse, mums! Passade även på att ta lite bilder på klassen. Kändes så konstigt när man Skulle säga hejdå, blev lite: ha ett bra liv då.. Haha! Sorgligt! Men efteråt så åkte jag hem för att sen möta upp mamma, pappa, Elin igen vid 18.30 då dem bokat bord på sjökrogen. Kenny hängde också med trots sin deffning så det var jättemysigt! As god mat också!! Fick även massa presenter, finaste blommorna, ett presentkort på MQ och en matservis! Bästa! Verkligen en as bra dag! Igår och idag har jag bara försökt plugga lite men blir bara irriterad på det jag ska korrigera då jag tycker att jag har skrivit det examinatorn vill att jag ska lägga till.. Blir nog klar på måndag iaf men vore skönt att kunna skicka in den idag :/ men men.. Idag ska jag hem till sura och fixa massor inför imorgon då jag ska bjuda släkten på mat och lite party för att jag tagit examen. Ska bli väldigt trevligt :)! Hoppas alla får en bra helg <3 















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress