Linda Sahlström

Midsommar och semester
Hello! Midsommar var supermysigt! Jag åkte till sura på torsdagen redan och hjälte farmor att handla. Vi åkte sen upp till Holsbo där jag och Elin sprang 5km på kvällen.. Super duktig va Elin som nästan orkade hänga på mig hela vägen! Det är ju stort för en 9åring tycker jag :)! Iaf så blev det lugnt på torsdagen och vi fixade och städade inför midsommar. På midsommarafton började vi dagen med att fixa det sista och jag började göra klart tårtan, som blev en hallon och jordgubbsgräddtårta. As god blev den! Sen kom alla dit och vi fikade innan vi gick ut på ängen och midsommarstången. Vi drack lite skumpa och började sen tipspromenad och trekamp.. Gick sådär haha! Efter det vare in ock äta mat då alla var utsvultna! As god midsommarmat och kalla cider fick stå för kvällen, jag och mamma gjorde även mojitos som blev helt okej! Mamma, kenny och Elin badade även på kvällen haha, dårar! Lördagen var också ganska lugn men vi åkte till Kolsva och handla lite och käkade grillad oxfilé på kvällen sjukt gott! Blev några cider till och läggdags vid ett.. Och där va midsommarhelgen slut! Det gick väldigt fort tyvärr, men jag älskar midsommar och det är en tradition i Holsbo som jag kommer försöka hålla länge!! 

Nu har min första "lediga" vecka innan jobbet startar, dragit igång och jag har gjort lite grejer ändå även fast alla jobbar. I måndags så träffade jag Erika på stan och käkade thaimat, sjukt gott! Efter det så träffade jag Kenny på ticket så bokade vi resa, så på lördag flyger vi till Turkiet (fem stjärnigt och all inclusive) kan det bli bättre? Såå härligt det ska bli.  Iaf så fortsatte vi att gå lite på stan men köpte inget förutom lite fika på Waynes.. Igår så vaknade jah ganska sent och kollade på tv till 12. Mötte sen upp jennica och käkade lunch med henne i Vasaparken, as mysigt! Efter det så åkte vi hem till henne för att sen åka ner på stan igen, för kl 18 vare jurassic world som gällde, Wiho! Den va sjukt bra verkligen!! As rolig dag, det va längesen jag umgicks med jennica så länge så det blev en rolig dag :)! 








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress