Linda Sahlström

Miss pole!
Fick en nytändning idag till kost och träning! Efter ett flertal veckor med skräpmat, fikabröd och en massor med kaffe så är det fan dags att ta tag i livet igen. Anledningen till mitt snesteg har varit uppsatsen, har verkligen inte haft någon motivation till något de senaste veckorna och att unna sig själv att äta vad man vill har varit räddningen. Men nu när skolan trappas ned massor (ska "bara" komplettera på min uppsats) så är det dags att ta sig i kragen. Sommaren står ju runt hörnet också så det är svårt att börja kötta diet när man gör massor på helgen. Så därför kommer jag bara försöka satsa på en hälsosam livsstil utan en massa måsten och förbjudna saker. Jag tänkte gå och köpa nå mat idag för jag har inte någon matlåda till lunch, men så kom jag på att jag har tonfisk och sallad, även fast jag verkligen inte tycker om tonfisk så får jag faktiskt köra på det i alla fall för att spara pengar och gynna min kropp. Så det står på lunchmenyn idag..
 
Iaf så igår var en ganska händelsefri dag, jag och Kenny åkte till sura och hjälpte pappa att lägga i båten och bryggan och sen bjöd han på lunch. Efter det åkte vi och handlade för att sen bara åka hem. Jag kollade på tv filmer, den ena var One day, den var mycket mer sorglig än vad jag hade trott så blev lite nedstämd. Efter den gick Pretty woman på tv så kollade även på den :).
 
Idag gick jag upp vid 8 och kollade nyhetsmorgon, efter det har jag pluggat lite, men det går segt. Orkar inte göra så mycket på min uppsats längre, har fixat lite slarvfel och grammatik men nu äre lite större saker kvar så som att fixa en problemformulering och lägga till hur folkhälsan kan förbättras.. Är lite det som gör att jag inte riktigt orkar ta tag i plugget fullt ut heller.. Men på torsdag ska jag iaf sitta i skolan och plugga så då blire fan lite kött så jag blir klar snart! :) Iaf så ska jag åka till sura i eftermiddag och sova i mammas lägenhet med Elin, ska fixa lite mat ikväll och frukost imorgon, skicka henne till skolan och sen åka hem. Mamma är på konferens så därför jag ska vara där. Fårse vad det står på menyn ikväll men hoppas det blir något gott :)!
 
Ha en bra vecka hörrni!
 
Lite träningsbilder (och en bild från posten för det är också träning haha)! Den längst ner är från ett år sedan när jag gått på diet i 1 månad och precis efter jag sprungit milen, galet trodde att jag var större än så! Man förändras så mycket utan att se det själv..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress