Linda Sahlström

Vilken resa!
Hallå där! Jag är på ett toppenhumör idag! Så himla skönt.. Igår var lite värre! Vaknade kl 10 !! helt död och ba oj va hände med tiden? ingen nyhetsmorgon och frukost vid lunchtid haha så dagen blev helt vriden, kl 11.30 hade jag iaf frisörtid så de nästkommande tre timmarna satt jag där och blev ompysslad av bästa frisören! Dagen resulterade i utväxtfärgning, slingning och klippning, hon fixade även håret genom att locka med plattång, super nöjd blev jag! Så härligt med lite fräscht till sommaren :). Tog dock ingen bild, vet inte varför! Ni kan få en dålig webcam bild haha.. Resten av dagen gjorde jag typ ingenting förutom att laga mat. SÅ idag (ons) när jag gick upp vid 8.30 (framsteg iaf) så började jag med att äta kvarg till frukost (min kropp börjar bli konstig av all skräpmat så det blir skärpning) och efter det fixade jag tvättid, Kenny blev enormt glad haha, har inte haft tid att sova knappt under examenstiderna så vi hade samlat på oss lite. Medan jag väntade på tvättmaskinerna så passade jag på att diska vår enorma hög med disk som även den hunnit växa till sig! Efter det blev det att äta mat, lagade kyckling, pasta med basilika och tomatsås igår det blev jättegott! Lagom när tvätten var klar så hann jag bara duscha och börja cykla till skolan för avslutningsfika med lärarna. Även fast jag cyklade nerför så stog typ min cykel still för det blåste så mycket så var lagom slut när jag kom fram haha.. Ida, Amanda och Linnea hade bakat jättegod fika så jag moffade i mig de mesta, mums! Efteråt var vi några i klassen som stannade kvar och snackade lite, ååh va jag kommer sakna det! Känner mig sentimental hela tiden för att man kan fan inte fatta att detta är slut nu.. Vid studenten fattade man inte riktigt att det var slut, men med lite mer erfarenhet av "avslutningar" så börjar man ju fatta sånt nu, så som sagt så är jag väldigt sentimental hela tiden och går runt och tänker att jag måste ta kort på allt för att bevara minnena haha.. Längtar sååå till i helgen då det blir grillning med klassen på fredag och på lördag blir det sista kårenfesten :0! Ska bli enormt kul iaf så man får tänka på det istället för något sorgligt.
 
ÄR såå taggad iaf! Alla bilderna från de senaste dagarna är i mobilen så kan lägga ut lite bilder från den sen.. Här är iaf en webcam bild på mitt hår!
 
 
Kan knappt fatta att det var 3 (!!??) år sedan vi hade nollning, galet! Sen dess har jag lärt känna så otroligt mycket fina människor och har lärt mig så himla mycket, inte bara om folkhälsa utan om allt möjligt! Är så himla glad att jag fått dela dessa tre år med så härliga människor och har verkligen haft en galen resa till vart jag är nu, att jag sitter här med min uppsats som kommer att godkännas, det som man fruktat i tre års tid har man snart klarat!! Galet är bara förnamnet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress