Linda Sahlström

<3
Har haft en jätte bra helg med min älskling! Vi åkte upp till Kopparberg, till vår stuga och mös! I lördags hade vi dejt-night och det var jag som skulle fixa denna gång så jag fixade ost och kex, färska räkor, nutella och jordgubbar m.m. Det var as gott!! Sen tände vi en brasa och käkade massa godis <3.. Igår tog vi det bara lugnt, fikade med pappa också men annars vare serier för min del! 

Idag har det varit fullt upp! Gick upp vid 7 för att åka till skolan vid 8, gick ju sådär eftersom jag kom ut och fick inte upp cykellåset.. Så fick gå in och vänta på Alexandra som kom vid 8.30! Men vi pluggade iaf till 16( vi satt iaf tills dess fick inte lika många timmar med plugg) och efter det gick jag till gymmet. Det gick jätte bra!! Värmde upp på crosstrainern i 10min, 30min gym och sen 3km på löpbandet!! Åh vad jag älskar Att springa, äntligen! Kände mig inte så trött efter 3km men ville inte börja för hårt så det fick räcka! Efter gymmet sprang jag förbi stan och hämtade ut mina skor som jag lämnat in  för att laga dom. Pga otymplig och alldeles för tung väska så blev det bussen hem! 

Nu sitter jag här och har precis gjort dadelbollar dom får 3/5 faktiskt ett starkt ok! 












Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress